tisdag 21 maj 2013

Skit vägdag!

Idag visade vågen +400g - skit våg! Men, men jag vet ju att det kan gå upp ibland och än har jag bara haft tre vägningar med plus, den här och två på vardera 100 gram så inga stora skillnader egentligen men nog så irriterande! 

Ja, ja, jag kör på som vanligt, äta, sova och träna om och om igen så har nog vågen kommit på bättre tankar till nästa vecka...;)



Jag går ofta ner ganska mycket varannan vecka och bara lite varannan - det ska tydligen vara vanligt och inget att deppa över och ett eller annat bakslag får man kanske räkna med. Det kan ju även vara så att mensen är på G, har läst mig till att man under den veckan kan gå upp till två kilo bara för att liksom. Och varför inte - vi fick ju äran att kunna bli gravida och lägga på oss en himla massa kilon på en väldigt kort tid egentligen och sen har vi mens skiten så lika bra att ge oss kvinnor lite svårare att gå ner i vikt (i alla fall under den veckan) också, jag bitter? Absolut inte jag bara önskar att jag hade en förbränning som vissa andra *harkel* i min familj har men, men det som inte dödar härdar å fasen va härdad jag kommer bli..;)

Må så gott och ta hand om er!

//Cecilia

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen duktig och jag känner mig inspirerad efter dagens date. Nu ska jag med myrsteg ta tag i livet ♡

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen duktig och jag känner mig inspirerad efter dagens date. Nu ska jag med myrsteg ta tag i livet ♡

    SvaraRadera