onsdag 15 maj 2013

Egoboost

Att ta en bild av sig själv när peppen är som bortblåst är just nu värsta egoboosten! 

Fan vad jag är grym! 

Jag har fan gått från storlek 50 till 40-42 på 4,5 månader! 

Jag har ta mig tusan gått ner över 20 kilo på 4,5 månader eller nästan 30 på 5,5 månader! 

Jag har gjort detta utan att operera mig eller ta till dieter av olika slag - jag är ta mig tusan grym! 

Varför tvivlar jag, varför tror jag inte alltid på mig själv? Varför ser jag inte vad andra ser? 



Skärpning Cicci! 

Dags å lägga i en högre växel, träna hårdare för jag kan ju! 

Förbaskade hjärnspöken, låt mig vara å tro på mig själv! Låt mig få vara lycklig, stolt och känna mig grym - det behövs onekligen ibland! 

Å tusen tack Therése, Paulina, Katrin, Stina, Lina, Malin, Elna, Elise, Jenny, Anna-M, Evelina*2 å alla andra som peppar, stöttar och kämpar med mig - love u babes! 

Må så gott och ta hand om er! 

//Cecilia

2 kommentarer: