måndag 27 maj 2013

Måndag igen

Och en ny vecka - en mils promenad med barnvagn är avklarad, ikväll blir det intervallträning. Det ser jag fram emot. 


Det har inte blivit mycket bloggande den här veckan men det är inte för att jag inte tränat eller ätit bra utan helt enkelt för att det varit fullt upp med annat mellan passen. Solen har strålat och vi har spenderat den mesta tiden ute där vi fixar och grejat i trädgården. 

Sen har jag haft en liten depp absolut där jag undrat varför och vad jag gör men jösses, jag vet det ju egentligen! Jag gör det för min skull, för min hälsas skull och för att jag mår bra av det! 

När dessa depp svackor kommer är det skönt med vänner. Igår fick jag ett mess av finaste Katrin. Hon hade hittat en bild på mig i sin telefon tagen i November - hon hade lagt ihop den med en bild på mig från i lördags å jösses Amalia vilken skillnad! Och ändå ser jag det inte alltid, crazy! 


Efter den egoboosten är jag mer motiverad än någonsin igen, lovely så nu kööööööör vi eller hur!? 

Må så gott och ta hand om er! 

//Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar