söndag 30 juni 2013

Amazing

Idag kände jag mig bara helt amazing när jag såg mig själv - jag kände mig normal, smal och lycklig - absolut inte för att jag kände mig smal utan för att jag är genuint lycklig över vad jag har. Min familj, mina vänner och alla jag känner som har stöttar mig sedan jag bestämde mig för att lämna övervikten bakom mig! 



Ett speciellt tack får alla underbara tjejer i vår tränings & peppgrupp där erfarenhet, kunskap och ett jävlar anamma stöttar, hjälper och supportrar utan att döma - eller jag är rätt säker på att alla skulle säga ifrån om det blev fel eller är på väg åt fel håll men ingen dömer någon. Tack alla ni! 

Sen måste jag säga tack till Ellinor & Carina som med snälla peppande ord lyft mig, förmodligen utan att de själva ens vet det så tack för att jag har er i mitt liv igen - om än på håll! 

Sen finns en person till som betytt mer för mig under den här resan än vad jag tror att hon förstår - Be the change (you wish to see), jag tänker på det varje gång det är motigt. Det är bara jag som kan förändra mig själv tack Miss T för att du är just du! 

Må så gott och ta hand om er!

//Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar