tisdag 2 juli 2013

Invigning!

Idag blev det en kort PW, 4 km på 32 minuter med Agnes i vagnen och Tova på cykel det blev också invigning av mina nya träningsskor. De satt som gjutet på mina fötter och imorgon väntar en PW på 14 km med dem, det ser jag fram emot något enormt..:)


Just nu när solen lyser, Pär jobbar mer än vanligt för att förhoppningsvis kunna gå på semester nästa vecka och barnen är lediga från skolan måste jag säga att gymmet inte direkt lockar mig. Det är tur att jag har mina vikter, mitt gåband och min Crosstrainer här hemma och att jag får låna Sarona att rida på. Det är också en evig tur att mina döttrar är så ofantligt snälla att de finner sig i att följa med på en PW. Sen kör jag en squat utmaning nu när jag ändå mest tränar hemma, galet nice är den men jag har lagt till 50 sumosquats/dag också. 



Å maten, idag längtade jag efter kvällsmaten hela dagen - det blev en pytt på kyckling, sambal olek, zucchini & ananas med avokado och sötpotatis till, så galet gott! Try it! 

Må så gott och ta hand om er!

//Cecilia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar