fredag 28 juni 2013

Ätardag

Jag har tappat räkningen på alla gånger jag fått frågan om jag har någon ätardag. 

Det har jag inte. Eller har inte haft fram till idag - idag har jag haft min första ätardag. 

Idag var första gången sen jag började som jag kände att jag "inte orkade bry mig". Jag känner ingen oro över det - jag har tränat och imorgon är det full koll på maten igen i kombination med träning. 

Jag tror inte och har aldrig trott att en dag kan förstöra allt. Jag har Dick aldrig känt behovet av att ha en ätardag. Därför har jag hela tiden sagt att den dagen jag känner ett behov av det ska jag överväga det fram till dess låter jag bli. 

Så idag, den 28 Juni 2013 - nästan 6 månader sedan jag startade min kamp, efter att ha nått mitt stora mål -30 kg och börjat med mina mindre mål mot att bygga upp den kroppen jag vill ha har jag haft min första ätardag - eller egentligen inte dag utan snarare kväll. 

Imorgon är det återigen fokus och 110% som gäller.

Må så gott och ta hand om er!

//Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar