torsdag 4 juli 2013

Mina barn

Mina barn - Agnes 2 och Tova 9 år väger idag lika många kilon som jag har gjort mig av med under året - det är rätt häftigt att tänka så. 

Jag firade med att lyfta båda två på en och samma gång, det skulle jag aldrig orkat eller kunnat för 6 månader sedan.


Jag har också svårt att tänka mig att det här var den vikt som vid årsskiftet faktiskt satt på min kropp. Helt galet! 

Och sjukt lycklig över att ha kommit hit där jag är idag även om jag nu valt att stå still ett par veckor för att låta huvudet komma ikapp kroppen innan det är dags att ta tag i de sista 7,3 kilona men jag lovar er, jag ligger inte på latsidan för det - träningen är en del av min vardag numera och här för att stanna - för alltid!

Må så gott och ta hand om er!

//Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar