onsdag 14 augusti 2013

Galen känsla

Jag är så jävla nöjd - en galen känsla av att jag börjar komma i mål - jag känner mig normal, inte annorlunda! Jag kan gå in i en affär och köpa kläder i min storlek!



Kläderna på första bilden är stl XL på tröjan som för övrigt var för liten - den glipar där fram och byxorna var 56 - på andra bilden tagen idag är det S på tröjan och 40 på jeansen som för övrigt är för stora (se bilden efter inlägget) - det är en mäktig känsla att vara nöjd med sig själv. Mitt självförtroende har vuxit, jag är värd något även för mig själv - det är det bästa med hela den här resan! Jag värdesätter mig själv på ett helt annat plan än innan - jag är inte bara utan jag är någon. Någon värd att ta hand om - min kropp är mitt tempel och förtjänar att tas om hand om precis som jag förtjänar att må bra i den! Underbart! 


Må så gott och ta hand om er! 

/Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar